Hieronder volgen een aantal van onze mogelijkheden, wilt u meer weten van onze dienstverlening en wat wij voor u kunnen betekenen?
Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.
Financiële administratie:
-
Inrichten administratie.
-
Verwerken van de administratie; door u aangeleverd of bij u op kantoor.
-
Begeleiding en controle van door uzelf gevoerde (online) administratie.
-
Factureren en betaalopdrachten uitvoeren.
-
Tussentijdse rapportages.
-
Samenstellen van jaarrekeningen.
-
Complete salarisadministratie, welke wij uitbesteden aan een gespecialiseerd kantoor tegen gunstige tarieven.
Belastingen:
-
Aangifte omzetbelasting per maand, kwartaal of jaar.
-
Aangifte voor de BTW e-commerce.
-
Aangifte loonheffing per maand of per 4 weken.
-
Aangifte inkomstenbelasting voor ondernemers en particulieren ook voor buitenlands
belastingplichtige.
-
Aangifte vennootschapsbelasting.
-
Aangifte schenk- en erfbelasting.
Advisering:
-
Wij kunnen u desgewenst ook adviseren op het gebied van bedrijfseconomisch, fiscaal, financiële- en estate planning.